Saturday, August 13, 2011

13 Ramadhan...Berita xenak di pagi sabtu.. :(

Assalamualaikum...pagi semua....sehat?moga2 sihat semuanya..tuan tanah dah bersiap2 nak pulang ke kampung hari ni...ade berita kurang sihat jugak la...nenet jatuh tangga...berjahit di kepala...mujur la xder aper2..tp tu semalam punyer....kes pening agaknyya...plak tu kebetulan dia sorang2 kat rumah....hm..mujurla pak sdara tuan tanah terlintas nak pergi ke rumahnya..kalu tidak...xtaula aper jadi.nenet tuan tanah ni degil skit..biase la..die dulu slalu buat kerja..tp semenjak sakit2 ni terbatas la skit pergerakkan dia ..tp still jugak nak buat kerja mcm die sihat dulu2..haish...buat anak cucu susah ati tol... tp tu la nenet saya..saya sayang nenet saya... :) yela.... mase kecik2 dulu,saya mmg dok ngan die...tau la die tu camner....
Oh ya...pagi ni pon,ade berita kematian jugak..spupu saya meninggal..anaknya mak sedara saya,kakak pada mak saya...dah lama dia sakit..baru2 ni pon masuk wad.kes TB...sedih la jugak....ye la..kami spupu2 ni mmg rapat giler....umo pon xder beza jauh sgt..tu la boleh kata mcm adik beradik jua..ok la..aper2 hal pon,kite sama2 la sedekahkan al fatihah utk spupu saya saya ni..moga rohnya di tempatkan di kalangan org2 beriman..amin....

2 comments:

  1. semoga rahmat ramadhan... arwah meninggal lepas dari Azab Kubur.. Insyallah.

    ReplyDelete
  2. insyaAllah en zulfikar..moga2 hendaknyer...amin..

    ReplyDelete