Monday, February 6, 2017

Gader2 ngan BFF

Rinduuuuuuuu............... hahahahahaha... ni la orang kata..kalu rancang xpernah nok menjadi...acu xrancang..boleh j kumpul walau xcukup korum... rindu betul kat BFF ni... lama xjuper...sejak kawen n beranak pinak ni..payah nau nak bergader2 bersama... masing2 sentiasa membizi dan ade komitmen masing... ni baru ni cuti raya cine..so...sape ade heret kuar...hahahhaha... g lepak mc d...hoi...ilang mengidam nak minum kopi wehh.... nasib la kt teganu ni ade mc d ni...kalu idak..kempunan le mok buyung ini...huhuhuh.. mekasih jugak kat laki kami semua....kalu xizin kuar...xjadi gok gader2 ni...hehehehe... 






Moga persahabatan kite ni kekal sampai biler2..aamiin....

Sunday, January 22, 2017

Jalan2 Perabis Cuti Sekolah

Orang dah masuk skolah dah..kite baru nak boh percutian cuti2 skolah..hahhahaa....biarla....janji len kali boleh refer...senang...ni jejalan mase cuti krismas hari tu....dah 3 hari cutikan pantai timur..so..ape lagi...dari dok mereput je kar rumah..moh le kite g kl sesakkan lagi bandar kl..hahhahaaha...di samping blh la soping2 untuk baby lam perot ni....awwww...gitu kekdahnye....alang2 menyelam...khennnn....hahhahahahaah....

Ni hari ke 2 di hotel dah... mek hannah mari join.. hapenning skit...
Time baik nih..hahahah
Yang ni mase naik menara kl tower... ha..pulas laaaaaa bebudak ehhh
Time baikkkkkkk

Nak bergambor pon susah....
Abah dia yang xsaited bagi makan kat binatang..anok2 takot...haishhhh






Sebelum masuk zoo...kasik can bergambo dgn burung...yg merah tu xgune..siap tonyoh kepala haku..hahahahahhaha
Ha...semek ni baru sedah bg makan kat monyet..hahahha...suke sgt...si abg?? hurm.... dulu lagi lari..hahahaha





























Hahahahha...kesimpulan... bapak dia yg rajin bagi makan.... anak2 exsaited tgk j binatang...aduh....dok bando...mana nak knal binatang2 ni semua...jadi semua takot...kesian korang nak..ibu ngan abah korang dulu merata merayap mase kecik...tapi sekarang..kallu biar macam tu..mmg ibu ngan abah korang meraung la....zaman sekarang tak serupa dulu...
Ohya..kalu nak masuk sini..baik la datang hr biase...kalu pergi hari cuti skolah...mmg ler payah nak park..satu lagi kene bersesak2... penat haih... ni pon sempat round zoo pastu naik kl tower tu j..xlarat la round dah...ramai sgt org hari tuh...