Tuesday, December 7, 2010

SALAM MAAL HIJRAH


alhamdulillah..kita telah pon masok tahun baru kalendar islam..bukan kalendar biase ye anak2..jgn korang tertukar plak...ni awal muharram tau..bukan awal januari...saper tak tau nak kene piat tinger nih..huhuhu.maaf la..lambat post entry hari ni..tuan tanah xbegitu sehat..sakit tekak,selsema..urgh......amat menyukarkan pernafasan...peritnya tekak ni..adui....ade ssaper leh tolong camner nak bagi sehat ni..huk3..demam selsema la paling tidak digemari...tersekat semua benda kat muak nih...arghhhhhhhhh...
haip..bnyak tersasul plak..ptt citer pasal maal hijrah..ni sebok gtau pasal demam..pe kes la....hm...xper la..tuan tanah xnak bebel bnyak2..cukup r kat sini tuan tanah nak amik kesempatan ucapkan salam maal hijrah untuk semua kenalan2 tuan tanah..sama2 kita doa moga tahun ni kita dipermudahkan segala hal yang menuju ke arah kebaikan,menjadi yang lebih baik dari tahun2 lepas...amin..

2 comments:

  1. Salam Maal Hijrah buat waniey dan keluarga.. sama sama lah kita berdoa semoga hari2 yang mendatang akan lebih baik dari hari2 yang telah kita lalui... insyaallah..

    ReplyDelete