Tuesday, September 2, 2014

Aku belajar untuk tabah....

Dugaan demi dugaan aku terima...ya Allah...tabahkan aku utk tempuhi semua ini..beri aku kekuatan utk aku hadapinya....sesungguhnya atas bayaran kepercayaan ini yg aku harus terima...aku harus kuat...terima kasih utk mereka2 yang telah menyakiti hati ini...terima kasih atas "pemberian'' itu... iklas dari hati..ku tak akan maafkan kalian hingga jasad aku di mamah bumi.. maaf...aku bukan malaikat...aper yang kalian  lakukan amat2 menyakiti hati ini... 


Monday, June 2, 2014

...

Ya Allah Ya Tuhanku.
Berila aku kekuatan..Berila aku ketabahan yang tinggi utk aku menerima segal ujian yang Kau berikan..sesugguhnya aku seorang yang lemah ya Allah..aku tahu tidak Kau turunkan sesuatu ujian itu kepada hamba mu sekiranya seseorang itu tidak mampu menerimanya.. Ya Allah...sesungguhnya akku mmg xmampu utk menerimanya lagi..aku tak kuat  Ya Allah..tolongla aku..bantu la aku dan bimbingla aku untuk keluar dari segala kesulitan yang aku hadapi ni Ya Allah... Permudahkan segalanya agar menjadi sepertimana yang asalnya..Ya Allah...tabahkan hatiku...pulihkan kembali semangatku...kepada Mu aku bermohon..aku meminta dan merayu... :(

Sunday, May 18, 2014

Monday, March 31, 2014

Wajah2 Ceria My Doter

Buah ati pengarang jantung ibu...ibu sayang hamizah..moga jadi anak yg solehah..rajin mengaji,rajin solat..doa ibu moga anaknda ibu ni berjaya dunia akhirat...saaaaaayang dia....






































Sunday, March 16, 2014

2014

Ehem....fuh..fuh...fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..haaaaaaaaaaaaaachommmm...adessss..banyak tol habok kat umah ni....hewhewhew.....lama x hapdate..janji aitu nak citer naper kite beli kasut lawo tuh..skali..hamek kooooooooo....lasum senyap..maaf la ye...tak berkesempatan la...sibuk ngan aktiviti menyiapkan kedai... tapi bukan la kedai kite sangat, tp kedai En Asben ha.... tu pon banyak lagi tak selesai...tp..dok memandangkan lama xmenaip, lepas gian la kejap kat cini.hohohohoho...so far..skrang pon dah lege skit coz kedai pon dah hampir 100% nak siap..yg kedai tu nnt lain episod. tu pon kalu perangai Rajin tu datang..maka terjadila episod tu..kalu tak..tak la..hahahahha..pemalas tol..
Oh ya....xsamapi 24jam je lagi kite dah nak sambut 2014..pejam celik..pejam celik dah nak masuk 2 tahun dah kite hidup sebagai seorg istri ni..bnyak kehidupan pahit,manis,masin, masam,semuaaaaaa ada...huhuhuh...dari hidup sesorang...tetiba dah jadi 4 org dah..wahhhhh....xsangka betul..walaupon kadang EMOSI tuh...kadang naik turun..naik turun..huhuhuh...tapi semua tuh dugaan...kene la kite sabar n redho..kan3...jadi sempena tahun baru yang nak tibe ni...kite harap kite akan jadi seorang yg lebih baik dari yang sebelumnya ni..jadi seorang muslimah yang betul2 muslimah..jadi seorang ibu yang terbaik utk anak2..jadi seorg istri yang terbaik utk En Asben kite...moga dipermudahkan segala urusan dan diberkati Oleh Nya nnt..Aamiin...


Ami genap setahun... :)

malas nk menaip....biar gambo j la berbicara,,,kikikiki