Thursday, August 26, 2010

ditahan oleh pak polisi..

pritttttttttttttt..berenti2!!!
hahhaha..gempakkan??mmg kene tahan pon..tapi xde la kene saman...hahahhaha.bikin suspen + kesilapan teknikal jer benornyer...huhuhu..kelmarin..mase balik keje.. ai lalu la kot jalan yg biase di lalui...jalan pintas yg kot bawah jambatan tu...kuar kot tepi pustaka n pasar tani...elok masok tuh...tgk2..ada la en poli trafik dok baik punyer kat citu...tahan kete ku...tgk2....pastu isyarat tangan dia seolah2 soh aku ke tepi...gabra dowww mase tu..pikir2,carik2..pe la salah aku...seat belt pakai..lesen akhir bulan 8 ni mati..guna tepon pon tak..per neh...pas ai park tepi tuh..die pon kate.."la.......saya suruh awak pergi...xper la..doh la kat sini lu.." pastu baru la die datang kat kete aku..die kata "kan saya suruh awak pergi tadi..dah alang2 kan..mintak lesen.." aku bagi la lesen ku..siap tanye plak...kete suami ke..ekzos bising sgt..sedap ke bunyi gitu..aisehh.....ai ngan jujur..jawabla..saya xkawen lagi la encik..ekzos tu mmg gitu sejak saya beli kete tuh...aik..die xcaya ai xkawen lg..siap tgk tahun aku lahir..aper da....pas tgk lesen n puah ati..baru la die lepas...gilo tol....ai pon salah..len kali dgr elok2..ni tak..asal jumpa polis..gabra xtentu pasal...pe da....huhhuhuh..jadi moral len kali jumpa polis tuh...be alert..jgn tkot xtentu pasal kalu tak salah..paham??hehehehe

No comments:

Post a Comment