Saturday, January 1, 2011

JAYEN

tensen tol la gi beli barang dapur kat JAYEN tadi...teramat tensen tuan tanah...punyer la kaunter banyak..tp apsalla skit je dowang bukak kaunter...len kali buka la bnyak2..senang..ok..tu satu hal..satu hal lagi...dah ke namanya kaunter xpress...patutnya..tmpat lagi laju dari kaunter biasa...tapi ni terbalik pulak....punyer la lama kat setengah jam ade tuan tanah dok beratur...tgk org yang belinya bertroli2 dah siap bayar,tp tuan tanah xleh nak mmbayar pon lagi..ate..(kan dah kuar lorat perok kan..)mau teman idoknye maroh...haduiiiii...dah la tuh..si pekerja ni nak ke scan barang2,dia amik barang2 tuh punyer la slow...en kure2 pon lebih laju dari dia rasanye...scan plak..mak oiiiii..giler slow...tuan tanah nengok punyerla menyirap darah..pakcik kat depan tuan tanah pon tension..dh..dari tadi dok beratur,xdpt2 nak mmbayarnya lagi..wahai manegernye..len kali,nak amik pekerja nak letak kat kaunter pembayaran tuh..tarukla yang cergas skit.ini tak...ishhhhh..xsuker rr g pasaraya nih...


2 comments:

  1. sabo2, awal tahun dh start marah ek.. cool ya hehe

    ReplyDelete
  2. mau xmrh..truk sgt ekpon....kit ati sgt2 td

    ReplyDelete