Saturday, August 8, 2009

heheheheheh....

1. Bekas kekasih saya adalah:
ade ker??? *hehehe..biarla rahsia..*

2. Saya sedang mendengar:
lagu dikir barat *ntah radio per ntah dipasang kat opis nih...*

3. Mungkin saya patut:
habiskan kerja2 saya kat opis ni dari men intenet *mud mls..xleh jugak nak wat..hu3..*

4. Saya suka:
melayan kucing saya bermain..

5. Sahabat-sahabat baik saya:
yang tak bermusuh dgn saya

6. Saya tak faham:
kenapa saya asyik makan jer...

7. Saya kehilangan:
anak kucing yg paling saya sayang...

8. Ramai yang berkata:
awak ni biler nak kawin *xder soklan lain ke nak tanyer..huh!!!*

9. Makna nama saya:
hazwani - pemberianku

10. Cinta itu adalah:
teramat sukar untuk ditafsir..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
menyiapkan kerja2nya kot...

12. Saya akan cuba:
menghabiskan cuti summer dgn sebaik2 nye

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
selamanya???aper yg selamanya..hmm..jap nak berpikir....hmmmm

14. Telefon bimbit saya:
jenis nokia..tp telah hilang...huwaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! *tp saya dah beli yg baru.... :)*

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya akan jadi pening2 lalat..

16. Saya paling meluat apabila:
org tu cakap xsama aper yg die buat *tu bos sy la..*

17. Pesta/Parti adalah:
untuk dirai bersama kuarga sahaja

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
kucing dan hamster

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
tentunya kanak2 *pasal xpayah mikir macam2..semua mak ayah yang uruskan*

20. Hari ini:
saya sakit kepala pasal terpaksa mendengar taklimat ttg sound sistem yg berlansung 5jam tanpa henti.urghhh!!!stresss...

21. Malam ini saya akan:
tido....

22. Esok pula saya akan:
siap kan apa yang telah saya tangguhkan hari nih

23. Saya betul-betul inginkan:
sebuah kuarga yang bahagia

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini:
wah!!!teruknyer... *pasal saya tak mandi lagi....he3*

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
dua2

26. Makanan Barat atau Jepun:
makan???semua best..asal makan yg halal...

27. Bilik yang terang atau gelap:
suam2 kuku..hehehhehe

28. Makanan segera adalah:
membuat kite jadi makin mmbesar

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"saya mlsla nak wat keje kat opis hari nih...penat otak dah..."

30. Siapa yang anda mahu tag?
sape2 yg nk buat..sila amik....

No comments:

Post a Comment