Monday, December 14, 2009

.................

Ya Allah Ya Tuhanku..andai ini dugaan n cabaran yg aku terima dariMU..ku pohon agr dipermudahknnya dan diperkuatkan semangatku...semoga ape yg aku tanggung ni dapat aku menjadikan aku manusia yg selalu dekat kepadaMu..Ya Allah..ssgguhnya mmg aku terlalu lalai kepadaMu..alpa dengan sedikit kenikmatan yang telah Kau berikan padaku....YA Allah..andai ini salah satu ujian dariMu..aku mohon Kau berikan aku kekuatan agar aku redho menerimanya...Ya Allah...sesungguhnya aku tahu Ya Allah..setiap dugaan Kau berikan kepada hambamu ade hikmah disebaliknya..Ya Allah..aku jua tahu..tidak Kau berikan sesuatu dugaan itu andainya seseorang itu tidak mampu untuk menanggungnya...jadi aku mohon Ya Allah..dari padaMu...permudahkanlah Ya Allah....lindungi aku dari segala prangsaka buruk kepadaMu ya Allah....hanya Engkau kini tempat aku mngadu nasib dan hanya Engkau kini aku pohon pertolongan..amin......

coretan iklas dari hatiku.....

No comments:

Post a Comment