Sunday, November 1, 2009

TENSEN+SERABUT giler BABAS!!!


arghhhhhhhhhhhhhh....kalu macam ni la tensen ni aku rase...tercabut jugak skru kepala hotak aku nih....hadoiiiiiiiiiiii...letih giler siot keje kat opis ni..keserabutan punyer la tggi....ni kes ade 2 bosla la jadi camneh!!!!!!tensen tol aku!!!mau tak...nak uat keje lain..tetiba bos sorang ni memanggil jer soh wat yg die punyer....pttnyer aku dah xdok bawah ko...pahammmmmm!!!!ieeeeeeeeeee...geram2!!!ni tak..taim wat keje...aku kene uat..taim aku mintak bantuan soh setel masalah yg melanda..ko wat derk jer..aper punyer bangang ler....hadoi.....aku nak tukar opis ler kalu camni...sesaper yg leh tolong aku ...tolong la weiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!huwaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! aku dah tak tahan dah dok sini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



arghhhh!!!!! aku tensennnn!!!!

No comments:

Post a Comment