Sunday, August 2, 2009

AKsI@ SI JeNNy KeSaYanGGanKU...................

Hari minggu yg lalu...jiran sebelah aku ade bagi buah tangan yang die amik dari kebun kat opis die..huhuhuh..durian ooooooooooooooo..ngan buah duku....sedap..............maklumla....org bagi..sedapla..yang sndiri punye xsedap plak....padahal baru je balik kampung hari tuh..nenek aku siap bagi seguni lagi buah durian..pi..langsung xmo makan....bertupeware durian tu lam peti..dah jadi tempoyak pn..*so..sesaper nak tempoyak....sila mintak dengan saya yer..saya sedia memberikannyer...huhuhuhu* sedang kami sekeluarga menikmati durian tu...si jenny *kucing aku* dgn mengada2 die mengacau kitaorg yg tgh makan nih...hish...siap die nak kaut dari paksa*betul kot eja die..yg tpat ulas2 durian tuh..* tu nak makan..entah knaper la die ni makan aper je..xmacam ibunya *ibu jennyla tuh..* makan punyerla memilih.... yg si anak..makan aper jer...tgklah aksi die kat bawah nih..makan durian..tapi tak bagi bnyak...bagi 1 paksa tu jer...tu pon tarok lam bekas die..kalu tak..satu rumah di kotorkannya..huhuhuh..maklumla...die xder tangan..ade kaki jer...pakai bedal je la....huhuhuhuhu...jom kite tengok aksi2 die menikmati durian dan aiskerim... :)

*mmg pelik tolla selera si jenny ni..org nak makan duyan..die sebok nak join..last2 bagi jugak 1 paksa..tgkla die makan tuh....xpedulik org dah...**tengok tu....pas makan durian..die bedal plak eskrim....hm...selera tinggi tol...*
*membersihkan dirinya setelah selesai menikmati makanannya...huhuhuh**hmmmm...taim tido plak...maklumla...pas makan...(macam tuan die jugak...huhuhuhuh)*

No comments:

Post a Comment