Sunday, August 8, 2010

mantoknyer..

huhuhuh..mau tak..semalam umah blackout..xder letrik..nak tido pon xaman...sebok dgr nyanyian2 yang dinyanyikan oleh en2 dan pn2 nyamuk...tension tol! + panas lak tuh..dah la ptg tu acara2 makan2 kat pantai xilang lagi penat...ye la..pas balik makan2 igt nak kemas2 umah..sekali..dok elokkkkkkkkkkkkkk mmbasuh pinggan...tup2..blackout..gabra kejap..ye la..nak ke depan..mau aku terlanggar pasu ke..aper ke..xke naya..tu pasu..kalu terserempak ngan mende bukan2??nauzubillah.....xmo2...takot oooooo..dah la aku ni jenis penakot...huhuhuhuh.gi ke depan..melangut aku sorang2 tggu ma ngan abah balik...buka pintu luas2..biar masuk angin yg segar (termasuk nyamuk2 skali)..dalam lebih kurang 10 menet..barula dowang balik..lege skit ati aku..mase tu xigt nak mencari dah lilin aper smua,yg penting dok kat luar..kan jadi pe2 leh jerit.hak3! (penakot tol!!) pastu gitau abah gitu gini,kol TNB...dalam kol brape ntah..aku dh terlena...siap ngan segala ubat tuk menghalau nyamuk aku pasang...tapi...nyamuk still nyanyi2..geram tol..kol 1 lebih kurang la kot...baru la ade letrik..huhhuhu...pg ni plak kene datang awal opis..igt ade audit..kene2..ampes......batal plok..org2 atas xlak dibagi tau..myusahkan org btol...kesian akak tuh..mari jugak opis..igt ade audit..sakit2 pon datang..last2 xder...hish...eh..bos datang....lain kali rr celoteh lagi yer...papai...

No comments:

Post a Comment