Friday, December 18, 2009

SALAM MAAL HIJRAH UTK SEMUA

Salam semua...erm...dah masok tahun baru penyer kite..pejam celik..pejam celik....dah setahun dah kite diberi kehidupan...syukur padaNya kerana dgn izinNya kita masih diberi nafas untuk meneruskan kehidupan dan dapat berjalan dgn selesa diatas muka bumiNYa ini...hmmm...mmg kite sebagai manusia ni mmg selalu xterlepas dr melakukan perkara2 yg dimurkaiNya..bila pikir2...bnyak ssguh dosa2 yg dibuat tiap2 hari....padahal kita semua tahu..mende tu dose..mende ni dose..tapi..nak buat jugak...naper ek...pastu slalu lalai wat aper yg disuruhNYa..padahal mende tu kalu dibuat..xder la sampai setengah jam pon..tapi tu pon kite malas jugak ek...5x jer plak tuh....Ya Allah...terlalu lalainyer aku.....tapi Kamu selalu memberi peluang pada umatMu....jika tidak kerana ujian yang telah Kau berikan..mungkin aku juga semakin lupa dan alpa tanpa aku sedari....Ya Allah..ampunkanlah aku....aku pohon agar diberi kesempatan untuk aku ubah kembali diriku..jadikan aku mnusia yabg sntiasa mengingatiMU...jgnla aku dipalingkan dari agamaMu dan janganla juga hati ku dilitupi dosa-dosa yang pernah aku lakukan....amin...

hm...penat sgguh aku rase dalam mggu ni..dgn keje lagi...dgn keadaan sekeliling lagi...mcm2 masalah muncul...teramat penat aku rasa....sampai aku jatuh sakit...pening memikirkan hal2 terjadi dalam mggu ni..tertekan yg teramat sgt.....so stressssssssss....aku tak tau saper yg harus aku percayakan...ape yang aku mntak..moga2 aper yg aku fikirkan xtak terjadi....harap2la....ok la..stop cini lu..waser penat plak nak menaip..letih+sakit...lain kali sambung balik....

No comments:

Post a Comment