Wednesday, October 14, 2009

POST YG MENARIK..JOM BACA..

>>ho yeah. i love my family, bile duk jauh baru tahu ap itu KASIH SAYANG ! kami adik beradik menjadi rapat je bile ak duk jauh. skg aku rase laen macam je. oh. walauppun ak selalu gaduh ngn adik aku, tapi aku tetap sayang die. skg bile ak ad masalah, rase nk mengadu, ak cari adik aku. sampai along pun thu kenape ngn ak. perghhh!. teharu beb. ak sayang along ! ak sayang adik aku!. hee. ilove all of u. soooo pricelass. <<
Nila post dari blog adik aku...pergh...sayu giler waser..* sedey...huk3 (T_T)* kami adik beradik mmg giler2..kalu dok dekat..ade je menda,modal nak diajak bergaduh..tapi kalu dok jauh,jadi lain plak...kalu masing2 ade masalah...kami saling berhubung tok saling meluahkan masalah kami smua..huhuhuu...teringat kalu lepak kat umah...kalu xgaduh..xbising 1 hari..xsah..ade je perkara yg boleh buat aku hot..temper...tapi xder dowang..waser sunyi jer...xder plak kawan2..hihihihih....aku sayang adik2 aku..p aku xreti nak ungkapkan kat dowang..huhuhuuhuh...per2 pon..aku ttp sayang kat dowang...tapi..kadang2 mulut aku ni bise skit taim marah...harap2 korang jsemua jadi manusia yg berguna...luv u ols.....

No comments:

Post a Comment