Wednesday, September 9, 2009

Semangat+xsemangat nak raye.... :(

ari ini hari rabu..saya tak rajin rasa nak buat keje..maklumla..semangat raya dah mai....elok2 semngat raya tu dah datang...tetiba...huk3..jadi down...kijer kat opis nih belambak lagi tak setel..kalu tak setel...jadi xbest rr nak raya..pasal kepala asyik teringat keje yang tak siap2..huwaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! ngaperla kijer kat trg ni bnyak sgt...huk3..yerla..kallu projek bnyak,kami semua jadi bnyak kejela...xmarah pon keje bnyak..tp skunk kijer bnyak giler2....tahap dewa tu...pi..nasib baik le...ade jugak bantuan dari rakan2 yg dah terer2 ni tolong.kalu idak...sampai ke sudah aku xsetel kijer aku nih...ni pon byk gak kijer..p..masih mengatal jugak nak hupdate blog nih..yela..nmpak suram jer..kene rr tambah....soe jugak kawan2 yg nak cari resepi tuh...dah pelbagai resepi bulan pose nih buat..pi..asyik xsempat nak upload..tgkla..kalu rajin...kite hupdatela..ok...taim kijer skunk..ngan malas2 dak wani..kene rajin2..kan ko xleh nak cuti rayer kan...hehhehehehe...bye uolzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!jaga diri korang baik2 yer...kalu saya rajin..saya hupdate lagi..kalu mls..tggula pas raya yer... :P

No comments:

Post a Comment