Friday, July 24, 2009

urgh...............

arrghhhh...knaper rrr idup ni teramatla susah tok dimengertikan ye???kadang2 serabut jugak mikirkan idup ni...kot lain kite nmpak kite dah ok..pi di sudut lain...kite mcm xok jer...:'( huhuhuhuh...oit...pesal aku sgt berpuitis rr mlm nih....adoila..............letihnyer ku wase mlm nih...sakit abis badan2 aku nih...ku kerjakan rumah ku hari nih...esok..nak rilek puah2...pastu gi enjoy puas2...pegi maner ek esk... :/ oh yer...terluper aku..esok kenduri kawen kawan poli aku...uih...xsgka die ek....lucu2 die...dah pon tawen..hhahhahahaah...aku???padan gi kenduri kawen org jer la aku nih.......hihihihihhih... *jadila...mula2 gi umah org dulu...pastu...org plak gi umah kiter.... :P* erm..dl la tu..xsgka dia dulu dari kitaorg smua...plak tu..dah tunang kat setahun..tup2 dpt kad nak kawen...*pandai ko simpan rahsia ek li.... >:/* xperla....janji ko bahagia...aku doakan moga jodoh ko bersama si dia kekal sampai ke akhir hayat....n dapat zuriat yg soleh n solehah....amin..... *soela li..aku xdapat belikan ko set ruang tamu ngan peti sejuk 3 tingkat....kedai ttp....hahahhahahahaah :D**ni pic mase aku pi umah die..memperkenalkan...wifnyer hasli iaitu..hasmah...**ni die bersama dengan istrinya yang tersayang...**ni xder kene mengena ngan post aku..pi ku selitkan skali kerana dia juga baru melangsungkan perkahwinannya juga....zeti & adhzar.....telah mejadi suami istri yg sah pada 6.6.09....*

1 comment:

  1. huhu...
    mmbe jer kawen?
    along biler ag?
    xsba nk mkn nsi mnyak nih...

    ReplyDelete